اسلام آباد کا دھرنا اور اینٹی ایئر کرافٹ چپلیں


chapal3

اسلام آباد پر ایک بار پھر قبضہ جاری ہے، میڈیا پر بلیک آؤٹ ہے اور سوشل میڈیا پر دھوم مچی ہوئی ہے۔ ہر تھوڑی دیر بعد دھرنا واسیوں کی کوئی نہ کوئی ویڈیو ‘وائرل’ ہوجاتی ہے جس میں لال بھبھوکا مولویان کرام دشنام طرازی کی یلغار سے دین کی سر بلندی کی قسمیں کھاتے نظر آتے ہیں۔ اس دوران علماء کی جانب سے حکومت اور میڈیا والوں کی ہمشیراؤں کو آداب پیش کرنے کے نت نئے طریقے اور حربے ڈھونڈے گئے اور سوشل میڈیا میں ہر طرف ان ویڈیوز کی بہتات ہے۔ عوام ان لوگوں سے اتنے بے زار تو سلمان تاثیر کی شہادت کے بعد بھی نہیں ہوئے تھے جتنے پچھلے چند دنوں میں مولویوں کی ان ویڈیوز کی وجہ سے ہوگئے ہیں۔

ایسے میں منگل کی صبح ایک ویڈیو نے تو گویا طوفان کی صورت اختیار کر لی جب ڈھیروں ڈھیر مولوی آرمی کے ہوا میں معلق ہیلی کاپٹر پر چپلیں برساتے نظر آئے۔ خون گرماتے نعروں کی بوچھاڑ میں چپلوں کی برسات نے مینڈکوں کی بارش کا سا سماں باندھ دیا۔ ساتھ میں مائیک پکڑے مولوی صاحب ہیلی کاپٹر کے دم دبا کر بھاگ جانے کا ذکر کر کے فتح کا اعلان کرتے رہے۔

سوشل میڈیا پر ان چپل نما میزائلوں کا خوب چرچا ہے۔ ٹویٹر اور فیس بک پر اس پر بڑے دلچسپ تبصرے ہوئے یہاں تک کہ ٹویٹر پر ‘اینٹی ایئر کرافٹ چپل’ کا ٹرینڈ چل پڑا۔ کچھ ٹویٹس اور فیس بک سٹیٹس پیش خدمت ہیں۔

محمد تقی صاحب کہتے ہیں کہ زمین سے آسمان پر مار کرنے والی چپلیں تیار کر لی گئیں ہیں۔ یہ میزائل نما چپلیں عاشقان انسٹیٹیوٹ آف میزائلری کی پیشکش ہے۔

حلوہ آپ کے ذہن کا یہ حال کر دیتا ہے۔

مے ڈے، مے ڈے! ہم پر اینٹی ایئر کرافٹ چپلوں کی بوچھاڑ کر دی گئی ہے۔

اینٹی ایئر کرافٹ چپلوں بلکہ بوٹوں کو فوجی ہتھیاروں کے طور پر شامل کر لیا گیا۔

ٹائنا من اسکوائر میں دراصل یہ واقعہ ہوا تھا۔

پاکستان نے انٹی ایئر کرافٹ چپلیں بنگلہ دیش کو برآمد کرنا شروع کر دیں ہیں۔

سنی تحریک نے آرمی ہیلی کاپٹر کو گرانے کے لئے بڑے ہتھیاروں سے لیس جہاز منگوا لئے۔ یہ فائٹر جہاز بھوری رنگ کی کوبرا چپلوں سے لیس ہے۔

kul

Helicopter Hunter PakistanNational Geographic released this insane video footage just minutes ago… #DekhainYehHelicopterBhaagGaya

Posted by MangoBaaz on Tuesday, March 29, 2016

سچی بات تو یہ ہے کہ امت کئی سو سال سے ہیلی کاپٹر چپلیں مار مار کر بھگانے کی کوشش کر رہی ہے… بھاگتا ہی نہیں!۔


Comments

FB Login Required - comments