رنویر اب کنگ خان کے ساتھ نظر آئیں گے


shah rukh ranveerاپنی بہترین اداکاری اور کامیاب فلموں سے بولی وڈ میں جگہ بنانے والے نئے اور پرجوش اداکار رنویر سنگھ اب کنگ خان کے ساتھ بھی فلم کرنے جارہے ہیں۔
بولی وڈ لائف کی ایک رپورٹ کے مطابق 50 سالہ شاہ رخ خان اور 30 سالہ رنویر ہدایت کار اور پروڈیوسر سنجے لیلا بھنسالی کی ایک فلم میں اکٹھے ہورہے ہیں جس کی ہدایت کاری شیمت امین دیں گے۔
واضح رہے کہ شاہ رخ ہدایت کار شیمت کے ساتھ اس سے قبل 2007 کی فلم ’چک دے‘ میں کام کرچکے ہیں جو سال کی کامیاب فلم ثابت ہوئی تھی۔دونوں اداکار اس وقت اپنی فلموں کی شوٹنگ میں مصروف ہیں، رنویر اپنی فلم ’بے فکرے‘ جبکہ شاہ رخ ’رئیس‘ کی شوٹنگ مکمل کر رہے ہیں۔
یاد رہے کہ گزشتہ سال شاہ رخ اور رنویر باکس آفس پر اپنی فلموں ’دل والے‘ اور ’باجی راو¿ مستانی‘ کے ساتھ پہلی بار مدمقابل آئے تھے۔دونوں فلموں نے کمائی کے لحاظ سے بڑی کامیابی حاصل کی تاہم شاہ رخ کی فلم ناقدین کی تنقید کا نشانہ بنی جبکہ رنویر کی فلم کو بہتر ردعمل موصول ہوا۔
دونوں اداکاروں کا ایک ساتھ فلم کے لیے اکٹھے ہونا ان کے مداحوں کے لیے یقیناً ایک بڑی خبر ہے اور اب دیکھنا یہ ہے کہ دونوں فلم میں مل کر کیا جلوہ بکھیرتے ہیں۔


Comments

FB Login Required - comments