حکومت نے پارٹی رہنماﺅں کا مشاورتی اجلاس طلب کر لیا


\"ijlas\"وزیراعظم نوازشریف نے لاہورمیں وزیر اعلیٰ پنجاب شہبازشریف سے ملاقات کی جس میں انہوں نے عمران خان کی تقریر اورموجودہ صورتحال پر تبادلہ خیال کے بعد آئندہ کی حکمت عملی کے لئے پارٹی رہنماو¿ں کا مشاورتی اجلاس طلب کرلیا۔
چیئرمین تحریک انصاف عمران خان کے وزیراعظم سے استعفے اور جوڈیشل کمیشن کے قیام کے مطالبے کے بعد مسلم لیگ (ن) کی قیادت نے سرجوڑ لیے ہیں۔ اسی حوالے سے وزیراعظم نوازشریف نے جاتی عمرہ لاہورمیں وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف سے ملاقات کی جس میں انہوں نے پاناما لیکس پراپوزیشن جماعتوں کے موقف پرتبادلہ خیال سمیت عمران خان کے وزیراعظم سے استعفے کے مطالبے پر بھی تفصیلی بات چیت کی۔
ذرائع کے مطابق وزیراعظم نواز شریف اور شہباز شریف کے درمیان ہونے والی ملاقات میں پاناما لیکس کے معاملے پر اصولی موقف پر ڈٹے رہنے پر اتفاق کیا جب کہ وزیراعظم نواز شریف نے دورہ کراچی منسوخ کرتے ہوئے آج اسلام آباد میں پارٹی رہنماو¿ں کا مشاورتی اجلاس بھی طلب کرلیا ہے جس میں آئندہ کا لائحہ عمل باہمی مشاورت سے طے کیا جائے گا۔


Comments

'ہم سب' کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ کمنٹ کرنے والا فرد اپنے الفاظ کا مکمل طور پر ذمہ دار ہے اور اس کے کمنٹس کا 'ہم سب' کی انتظامیہ سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

اسی بارے میں: ۔  مسلسل کیچڑ اچھا لنے والے ایک ہجوم کو تفریح تو فراہم کر سکتے ہیں قوموں کی تعمیر نہیں کر سکتے:نوازشریف