سپریم کورٹ نے شیخ رشید کی نااہلی کے خلاف درخواست مسترد کر دی


شیخ رشید

AFP
شیخ رشید آئندہ انتخابات میں راولپنڈی کے دو حلقوں سے الیکشن لڑ رےہے ہیں

پاکستان کی سپریم کورٹ نے عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید احمد کی نااہلی کے لیے دائر کی گئی درخواست مسترد کرتے ہوئے انھیں انتخابات لڑنے کا اہل قرار دیا ہے۔

جسٹس شیخ عظمت سعید کی سربراہی میں سپریم کورٹ کے تین رکنی بینچ نے شیخ رشید کی نااہلی کی متعلق درخواست پر فیصلہ 20 مارچ کو محفوظ کر کیا تھا۔

خواجہ آصف کی تاحیات نااہلی کا فیصلہ کالعدم

کیا تاحیات نااہلی کا فیصلہ بدلا جا سکتا ہے؟

عمران خان اور جہانگیر ترین نااہلی کیس کے اہم نکات

’مسٹر سپیکر نہیں مائی لارڈز کہیں‘

بدھ کو فیصلے سناتے ہوئے ججوں نے اکثریت کی بنیاد پر نااہلی کی درخواست کو خارج کرتے ہوئے شیخ رشید کو انتخابات لڑنے کا اہل قرار دیا ہے۔

دو ججوں نے درخواست کو مسترد کرنے کے حق میں فیصلہ سنایا لیکن جسٹس فائز عیسیٰ نے فیصلے کے خلاف اختلافی نوٹ لکھا اور کہا کہ اسے فل بینچ کو بھیجا جائے۔

سپریم کورٹ میں مسلم لیگ نواز کے سابق رکنِ قومی اسمبلی شکیل اعوان نے شیخ رشید کے خلاف اثاثے چھپانے کا الزام عائد کرتے ہوئے نااہلی کی درخواست دی تھی۔

اس موقع پر عدالت کے باہر صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے شیخ رشید کا کہنا تھا کہ ’اللہ نے میرے حق میں فیصلہ کیا اور آج راولپنڈی کے حلقے سے قلم دوات جیت گئی ہے۔‘

چند ہفتے قبل سپریم کورٹ نے مسلم لیگ نواز کے رہنما خواجہ آصف کو نااہل کیے جانے کے اسلام آباد ہائی کورٹ کے فیصلے کو بھی کالعدم قرار دیتے انھیں اہل قرار دیا تھا۔

تاہم اس سے قبل سپریم کورٹ نے سابق وزیراعظم نواز شریف اور پاکستان تحریکِ انصاف کے رہنما جہانگیر ترین کو نااہل قرار دے چکی ہے۔

image_pdfimage_print
Comments - User is solely responsible for his/her words


اگر آپ یہ سمجھتے ہیں کہ ”ہم سب“ ایک مثبت سوچ کو فروغ دے کر ایک بہتر پاکستان کی تشکیل میں مدد دے رہا ہے تو ہمارا ساتھ دیں۔ سپورٹ کے لئے اس لنک پر کلک کریں

بی بی سی

بی بی سی اور 'ہم سب' کے درمیان باہمی اشتراک کے معاہدے کے تحت بی بی سی کے مضامین 'ہم سب' پر شائع کیے جاتے ہیں۔

british-broadcasting-corp has 4930 posts and counting.See all posts by british-broadcasting-corp