رونالڈو نے ریال میڈرڈ چھوڑ کر یووینٹس جانے کا فیصلہ کر لیا


رونالڈو

Getty Images
گزشتہ پانچ سیزن میں سے چار سیزن میں رونالڈو نے ریال میڈرڈ کو چیمپیئنز لیگ میں بھی کامیابی دلوائی

پرتگال کے کپتان اور سٹار سٹرائیکر رونالڈو دس سال بعد اپنے موجودہ ہسپانوی کلب ریال میڈرڈ سے اطالوی کلب یووینٹس جا رہے ہیں۔

باخبر ذرائع کے مطابق دونوں کلبوں کے درمیان معاہدہ طے پا گیا ہے جس کے تحت 33 سالہ رونالڈو دس سال بعد 105 ملین پاؤنڈ کے معاہدے کے بعد ریال میڈرڈ کو خیرباد کہیں گے۔

ریال میڈرڈ کا شمار دنیا کے سب سے بڑے فٹبال کلبوں میں ہوتا ہے۔ رونالڈو نے ریال میڈرڈ کی طرف سے کھیلتے ہوئے انھیں چار چیمپیئنز لیگ ٹورنامنٹس میں کامیابی دلوائی۔

تاہم ان کے تعلقات کلب کے صدر فلورینٹینو پیریز سے خوشگوار نہیں رہے۔

رونالڈو یووینٹس کی تاریخ میں سب سے مہنگے کھلاڑی ہیں۔ اس سہ پہلے یہ اعزاز ارجنٹینا کے فارورڈ گونزالو ہیگوئن کے پاس تھا جسے خریدنے کے لیے اطالوی کلب نے پچہتر اعشاریہ تین ملین پاونڈ ادا کیے تھے۔

رونالڈو مانچسٹر یونائیٹڈ سے 2009 میں ریال میڈرڈ آئے اور کلب کے لیے سب سے زیادہ 451 گول کیے۔ اس دوران انھوں نے پانچ بار دنیا کے سب سے بہترین کھلاڑی ہونے کا ایوارڈ ’بیلن ڈور’ بھی حاصل کیا۔ جبکہ گزشتہ پانچ سیزن میں سے چار سیزن میں رونالڈو نے میڈرڈ کو چیمپیئنز لیگ میں بھی کامیابی دلوائی اور فیفا کلب ورلڈ کپ بھی جیتا۔

لیکن یورپ میں سب سے بہترین ٹیم ہونے کے باوجود اپنی مقامی لیگ میں ریال میڈرڈ کو بارسلونا کی طرف سے سخت مقابلے کا سامنا رہا ہے۔ گزشتہ سیزن میں وہ بارسلونا سے 17 پوائنٹس پیچھے تھے۔

فرانسیسی مینیجر زین الدین زیدان کے جانے کے بعد اب ریال کے نئے مینیجر جولین لوپیٹیگوئی ہیں۔ کہا جا رہا ہے کہ ریال کی خواہش ہے کہ وہ فرانسیسی کلب پی ایس جی کے سٹار برازیلین کھلاڑی نیمار کو سائن کرے۔

image_pdfimage_print
Comments - User is solely responsible for his/her words


اگر آپ یہ سمجھتے ہیں کہ ”ہم سب“ ایک مثبت سوچ کو فروغ دے کر ایک بہتر پاکستان کی تشکیل میں مدد دے رہا ہے تو ہمارا ساتھ دیں۔ سپورٹ کے لئے اس لنک پر کلک کریں

بی بی سی

بی بی سی اور 'ہم سب' کے درمیان باہمی اشتراک کے معاہدے کے تحت بی بی سی کے مضامین 'ہم سب' پر شائع کیے جاتے ہیں۔

british-broadcasting-corp has 5656 posts and counting.See all posts by british-broadcasting-corp