جنسی تعلق کے بعد اکٹھے بلیک میل کرنے والی بہنیں گرفتار


’میں تمہاری بیوی کو۔۔۔‘ تعلق قائم کرنے کے بعد جسم فروش لڑکی نے ارب پتی شخص سے ایسی بات کہہ دی کہ جان کر ہی تمام مرد ابھی توبہ کرلیں گے

’’وائس آن لائن‘‘ کے مطابق جیوتی اور کرن ویب سائٹ انسٹا گرام پر ’’کینیڈین کارڈاشین سسٹرز‘‘ کے نام سے مشہورہیں۔ سوشل میڈیا پر وہ ماڈل گرلز کے طور پر جانی جاتی ہیں لیکن ان کا اصل کام جسم فروشی ہے۔ وہ افریقی ممالک کے ارب پتی افراد کو اکٹھے جنسی خدمات فراہم کرتی تھیں اور پھر انہیں بلیک میل کر کے ان سے بھاری رقوم ہتھیا لیتی تھیں۔

ان کا تازہ ترین شکار نائیجیریا سے تعلق رکھنے والا ارب پتی بزنس مین فیمی اتیدولا بنا، جس کی خفیہ ویڈیو ریکارڈ کرنے کے بعد اس کی بیوی کو دکھانے کی دھمکی دی گئی اور اس سے ہزاروں ڈالر بھتے کا مطالبہ کر دیا گیا۔ فیمی اس صورتحال سے بہت پریشان ہوا اور گھبرا کر پولیس سے رابطہ کر لیا، جس کے نتیجے میں بالآخر یہ دونوں بہنیں پکڑی گئیں۔

پولیس نے جب تحقیقات کیں تو پتا چلا کہ یہ دونوں اب تک 274 دولتمند افراد کو لوٹ چکی ہیں۔ بدنامی کے ڈر سے ان میں سے کسی نے بھی پولیس کو اطلاع نہیں کی تھی لہٰذا دونوں بہنیں بلاخوف و خطر اپنا شیطانی دھندہ جاری رکھے ہوئے تھیں۔ اب یہ دونوں پولیس کی تحویل میں ہیں اور ان کے خلاف مقدمے کی کاروئی جاری ہے۔ توقع کی جارہی ہے کہ ان کے جرائم کی طویل فہرست کے پیش نظر انہیں طویل قید کی سزا سنائی جائے گی۔

image_pdfimage_print

Comments - User is solely responsible for his/her words

اگر آپ یہ سمجھتے ہیں کہ ”ہم سب“ ایک مثبت سوچ کو فروغ دے کر ایک بہتر پاکستان کی تشکیل میں مدد دے رہا ہے تو ہمارا ساتھ دیں۔ سپورٹ کے لئے اس لنک پر کلک کریں