معذور افراد کے لیے سیڑھیاں چڑھنے والی وہیل چیئر تیار


wheel chairمعذور افراد کے لیے کئی جدید وہیل چیئرز دستیاب ہیں لیکن آئی بوٹ وہیل چیئر سب سے منفرد ہے کیونکہ اس کے ذریعے نہ صرف معذور افراد سیڑھیاں چڑھ سکتے ہیں بلکہ اس کی مدد سے 6 فٹ تک بلند بھی ہو سکتے ہیں۔
آئی بوٹ وہیل چیئر سال 2000 میں منظر عام پر آئی تھی۔ اس کی حیرت انگیز بات یہ تھی کہ اس کی مدد سے معذور افراد نہ صرف باآسانی بلند سطح پر جاسکتے تھے بلکہ سیڑھیاں بھی چڑھ سکتے تھے۔ اس کے علاوہ یہ پیچھے کی جانب بستر کی طرح بھی بن سکتی ہے جس سے اس پر سویا بھی جا سکے۔ لیکن اس کے ساتھ سب سے بڑا مسئلہ اس کی 25 ہزارامریکی ڈالر قیمت تھا جس کی وجہ سے عام افراد اسے خریدنے سے قاصر تھے اور یہی وجہ ہے کہ اسے بعد میں فروخت کرنا بند کر دیا گیا۔
اب نارتھ امریکا سے تعلق رکھنے والی معروف موٹر کمپنی ٹیوٹا نے اس وہیل چیئر کو ایجاد کرنے والے ماہر کی مدد کرنے کا اعلان کیا ہے۔ اس وہیل چیئر کو پہلی مرتبہ بنانے کے بعد اب تک 15 سال کا عرصہ گزر چکا ہے اور اس دوران ٹیکنالوجی انتہائی ترقی کر چکی ہے اس لیے ٹیوٹا کا کہنا ہے کہ ان کا مقصد اس وہیل چیئر کو مزید جدید اور سستا بنانا ہے تاکہ معذور افراد اسے باآسانی خرید کر زندگی کی دوڑ میں شامل ہو سکیں۔
آئی بوٹ وہیل چیئر مکمل طور پر موٹر کے ذریعے چلنے والی وہیل چیئر ہے۔ یہ 4 پہیوں کے ساتھ ساتھ 2 پہیوں سے بھی تیز رفتاری سے چل سکتی ہے۔ یہ سامنے آنے والی رکاوٹوں کو بھی خاطر میں نہیں لاتی بلکہ ان کے اوپر سے گزر جاتی ہے۔ اس کے علاوہ سامنے کھڑے لوگوں سے آنکھوں میں آنکھیں ڈال کر بات کرنے کے لیے یہ معذور فرد کو 6 فٹ کی بلندی تک پہنچا سکتی ہے۔ اگر اگلے چند سالوں تک اس میں مزید اہم فیچرز شامل کر کے قیمت سستی کر دی جائے تو معذور افراد کے لیے یہ انقلابی وہیل چیئر ثابت ہو گی۔


Comments

FB Login Required - comments