وزیر مملکت برائے مواصلات حکیم بلوچ مستعفی


\"muwaslat\"وزیر مملکت برائے مواصلات حکیم بلوچ نے اپنے انتخابی حلقے کے مسائل حل نہ ہونے پر احتجاجاً وزارت سے استعفیٰ دے دیا ہے۔
ایک نجی ٹی وی چینل کے مطابق وزیر مملکت برائے مواصلات حکیم بلوچ نے اپنا استعفیٰ وزیراعظم ہاوس ارسال کردیا ہے۔ استعفے میں کہا گیا ہے کہ ان کے انتخابی حلقے کے عوام کے بنیادی مسائل حل نہیں کیے جارہے۔ اس سلسلے میں انہوں نے وزیر اعظم کے سامنے کئی مرتبہ آواز اٹھائی، انہوں نے گزشتہ ماہ وزیر اعظم سے ملاقات میں اپنے حلقے کے مسائل کے بارے میں آگاہ بھی کیا تھا لیکن اس کے باوجود کچھ نہیں ہوا جس کے بعد وہ مجبور ہوکر استعفیٰ دے رہے ہیں اور بحیثیت وزیر ملنے والی سہولیات بھی واپس کررہے ہیں۔
واضح رہے کہ گزشتہ عام انتخابات میں عبدالحکیم بلوچ سندھ میں مسلم لیگ (ن) کے واحد امیدوار تھے جو قومی اسمبلی کی نشست جیتنے میں کامیاب ہوئے، ایک سال قبل بھی انہوں نے ان ہی وجوہات کے باعث وزارت سے استعفیٰ دیا تھا تاہم اسے قبول نہیں کیا گیا تھا۔


Comments

'ہم سب' کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ کمنٹ کرنے والا فرد اپنے الفاظ کا مکمل طور پر ذمہ دار ہے اور اس کے کمنٹس کا 'ہم سب' کی انتظامیہ سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

اسی بارے میں: ۔  تحریک انصاف کا 6فروری کو ملک گیر تحریک چلانے کا اعلان