سمارٹ فون سے تھری ڈی تصاویر اور ویڈیو بنانے والی ڈیوائس تیار


deviceتائیوان میں پیش کی گئی ایک نئی ڈیوائس آئی پلگ کے ذریعے تھری ڈی تصاویر اور ویڈیوز بنائی جا سکتی ہیں جب کہ یہ چھوٹی سی کیمرہ ڈیوائس اینڈروئیڈ فون میں یوایس بی کے ذریعے لگائی جا سکتی ہے۔
تائیوان میں متعارف کرائی گئی ڈیوائس آئی پلگ کے ذریعے اینڈروئیڈ صارفین اپنے فون سے تھری ڈی تصاویر اور وڈیوز بنا سکتے ہیں۔ یو ایس بی پورٹ کے ذریعے چلنے والی اس ڈیوائس کو اینڈروئیڈ فون کے ساتھ کسی بھی رخ پر لگایا جاسکتا ہے یعنی اسے بطور بیک اور فرنٹ کیمرہ دونوں صورتوں میں استعمال کیاجا سکتا ہے۔ اگرچہ یہ مکمل 360 ڈگری زاویے کی ویڈیو تو نہیں بنا سکتا لیکن یہ ریکارڈنگ میں اتنی گہرائی ضرور شامل کر سکتا ہے جس سے ویڈیو میں حقیقی تھری ڈی تکنیک کا احساس ہوتا ہے۔
اسے چلنے کے لیے اینڈروئیڈ اسمارٹ فون کی یو ایس بی سی پورٹ درکار ہوتی ہے۔ آئی پلگ فی الحال آئی فون صارفین کے لیے دستیاب نہیں لیکن اس کے کامیاب تجربے کے بعد اسے آئی فون کے لیے بھی پیش کیا جا سکتا ہے۔ اس کی سب سے خاص بات زیادہ سے زیادہ تھری ڈی تصاویر دیکھا سکنے والی کیمرہ ایپلی کیشنز کے ساتھ مطابقت اور صرف 35 امریکی ڈالر جیسی حیرت انگیز قیمت ہے۔ فی الحال اس کے زیادہ فیچرز پر سے پردہ نہیں ا±ٹھایا گیا کیونکہ یہ ڈیوائس تجرباتی مراحل میں ہے لیکن اس سال کے اختتام تک اسے فروخت کے لیے ضرور پیش کر دیا جائے گا۔
آئی پلگ کے ذریعے بنائی گئی تھری ڈی تصاویر اور ویڈیوز کا صحیح لطف اٹھانے کے لیے گوگل کارڈ بورڈ کا استعمال تجویز کیا جاتا ہے۔ گوگل کارڈ بورڈ ورچوئل ریئلٹی ہیڈ سیٹ ہے جو اس حوالے سے سستا ترین ہیڈ سیٹ ہے۔ بہرحال آئی پلگ ڈیوائس کی بدولت اسمارٹ فون صارفین کا فون کے ذریعے تھری ڈی ریکارڈنگ کا خواب بھی پورا ہو سکے گا۔


Comments

FB Login Required - comments