تحریک انصاف اپوزیشن کے ساتھ مل کر حکومت کے خلاف آئندہ کا لائحہ عمل طے کرے گی


\"imranچیئرمین تحریک انصاف عمران خان نے شاہ محمود قریشی کو اپوزیشن کے ساتھ مل کر حکومت کے خلاف آئندہ کا لائحہ عمل تیار کرنے کی ہدایت کردی۔
بنی گالا میں عمران خان کی زیرصدارت تحریک انصاف کا مشاورتی اجلاس ہوا جس میں شاہ محمود قریشی، نعیم الحق، فیصل جاوید، نعمان وزیر اور دیگر نے شرکت کی۔ اس موقع پر پاناما لیکس اور ٹی او آر کمیٹی کے حوالے سے تبادلہ خیال کیا گیا۔ اجلاس کے دوران شاہ محمود قریشی نے عمران خان کو ٹی او ا?ر کمیٹی کی اب تک کی پیش رفت سے آگاہ کیا جب کہ ان کا کہنا تھا کہ حکومت پاناما دستاویزات پر وزیراعظم اور ان کے اہل خانہ کا احتساب نہیں چاہتی اس لئے اب کمیٹی میں مزید رہنے کا کوئی فائدہ نہیں۔
اجلاس کے دوران چیئرمین تحریک انصاف عمران خان کا کہنا تھا کہ پاناما لیکس کا معاملہ دبانے کی حکومتی کوشش کامیاب نہیں ہونے دیں گے اوراگراس معاملے پر کمیشن نہ بنا تو عید کے بعد سڑکوں پر آنے سے کوئی نہیں روک سکتا۔ انہوں نے کہا کہ حکومتی رویہ مایوس کن ہے جو احتساب سے بھاگ رہی ہے جب کہ حکومت ایک بار پھر شریف خاندان کی کرپشن اور ٹیکس چوری سے عوام کی توجہ ہٹانے میں ناکام ہوچکی ہے۔ اجلاس کے دوران شاہ محمود قریشی نے منگل کو ہونے والے ٹی او آر کمیٹی کے اجلاس میں شرکت کرنے یا بائیکاٹ سے متعلق عمران خان سے ہدایت مانگی جس پر عمران خان نے انہیں اپوزیشن کے ساتھ مل کر آئندہ کا لائحہ عمل تیار کرنے کی ہدایت کردی۔
واضح رہے کہ پاناما لیکس کی تحقیقات کے لئے ٹرمز آف ریفرنس طے کرنے کےلئے حکومت اور اپوزیشن ارکان پر مشتمل کمیٹی کے 7 اجلاس ہوچکے ہیں لیکن دونوں جانب سے ڈیڈ لاک برقرار ہے جب کہ کمیٹی کا آئندہ اجلاس منگل کو اسلام آباد میں ہوگا۔


Comments

'ہم سب' کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ کمنٹ کرنے والا فرد اپنے الفاظ کا مکمل طور پر ذمہ دار ہے اور اس کے کمنٹس کا 'ہم سب' کی انتظامیہ سے کوئی تعلق نہیں ہے۔