ایشوریا سے اختلافات کی خبریں بے بنیاد ہیں : ابھیشک


abhishakبالی ووڈ اداکار ابھیشک بچن نے اپنی اہلیہ اداکارہ ایشوریا رائے کے درمیان اختلافات کی تردید کرتے ہوئے کہا کہ ہمارے رشتے سے متعلق غلط خبریں پھیلائی جارہی ہیں اور اپنی زندگی میں کسی کو مداخلت کی اجازت نہیں دوں گا۔
بالی ووڈ اداکارہ ایشوریا رائے اور اداکارہ ابھیشک بچن کی 2007 میں شادی ہوئی تھی جس کے بعد دونوں اداکاروں کی جوڑی کو سب سے کامیاب جوڑی قراردیا جاتا ہے جو خوشگوار ازدواجی زندگی گزار رہے ہیں جب کہ گزشتہ دنوں فلم ”سر بجیت“ کے پریمیئر شو میں ابھیشک اپنی اہلیہ ایشوریا رائے کا ہاتھ جھٹک کر آگے چل دیئے تھے جس کی ویڈیو سوشل میڈیا پرتیزی سے مقبول ہوئی اور دونوں اداکاروں کے رشتے میں اتار چڑھاو¿ کی خبریں آنے لگیں تاہم اب اداکار ابھیشک نے اس واقعہ پر پہلی بار لب کشائی کی ہے۔
ابھیشک بچن کا کہنا تھا کہ ایشوریا اور میں ایک دوسرے سے کتنی محبت کرتے ہیں یہ ہم اچھی طرح جانتے ہیں اگر میڈیا اپنی مرضی سے کچھ سوچنا چاہتا ہے تو سوچ لے اس سے مجھے کوئی غرض نہیں ہے کیوں کہ میں ایک مشہور شخصیت ہوں اسی لیے میڈیا کو ہمیشہ خوش نہیں رکھ سکتا۔ انہوں نے کہا کہ میری شادی اور ذاتی زندگی ویسی نہیں ہے جیسا ہمارے رشتے سے متعلق غلط خبریں پھیلائی جارہی ہیں، میرے اور ایشوریا کے رشتے میں سچ کیا ہے سب جانتا ہوں لہٰذا کسی تیسرے کو اپنی زندگی میں مداخلت کی اجازت نہیں دوں گا۔


Comments

FB Login Required - comments