ایمن الظواہری کی بیٹی اور داماد عمر جلال کاٹھیو کراچی سے گرفتار


 کراچی میں سیکیورٹی اداروں نے کارروائی کرتے ہوئے القاعدہ کے سربراہ اسامہ بن لادن کے محافظ عمر جلال کاٹھیو کو گرفتار کر لیا ہے۔

ملک بھر میں کالعدم تنظیموں کے خلاف سیکیورٹی اداروں کی کامیاب کارروائیاں جاری ہیں۔ سیکیورٹی اداروں نے اہم کارروائی کے دوران اسامہ بن لادن کے ذاتی محافظ اور ڈرائیور محمد عمر عرف جلال کاٹھیو کو گرفتار کر لیا ہے جب کہ جلال کاٹھیو کے علاوہ بھی کچھ اہم گرفتاریاں عمل میں آئی ہیں۔

جلال کاٹھیو القاعدہ سربراہ ڈاکٹر ایمن الظواہری سے مسلسل رابطے میں تھا جب کہ وہ القاعدہ کو فراہم کی جانے والی مالی معاونت کی دیکھ بھال بھی کرتا تھا۔ جلال کاٹھیو کا نام سانحہ صفورا میں بھی سامنے آیا تھا۔

محمد عمر عرف جلال کاٹھیو نے تیسری شادی ایمن الظواہری کی بیٹی سے کی ہوئی ہے جب کہ جلال کاٹھیو کی ایک بیوی ڈاکٹر سعدیہ افغانستان میں ہی رہائش پذیر ہے۔ جلال کاٹھیو القاعدہ کے لوگوں کے لئے پاکستان میں رہائش اور کھانے پینے کا انتظام بھی کرتا تھا۔

ذرائع کے مطابق القاعدہ کے زخمی ہونے والے افراد کے علاج معالجہ پاکستان میں کرانے کا ذمہ دار بھی جلا ل کاٹھیو تھا جب کہ اسامہ بن لادن پاکستانیوں میں صرف جلال کاٹھیو پر ہی اعتماد کرتا تھا۔ اسامہ بن لادن کے کمپاؤنڈ سے ملنے والے ایک خط میں بھی جلال کاٹھیو کا ذکر تھا جس میں واضح طور پر لکھا ہوا تھا کہ پاکستانیوں میں صرف جلال کاٹھیو ہی قابل اعتماد ہے۔

جلال کاٹھیو کا تعلق سندھ کے علاقے کوٹری خدا کی بستی سے ہے جب کہ وہ عربی زبان سے بھی اچھی واقفیت رکھتا ہے۔

image_pdfimage_print
Comments - User is solely responsible for his/her words


اگر آپ یہ سمجھتے ہیں کہ ”ہم سب“ ایک مثبت سوچ کو فروغ دے کر ایک بہتر پاکستان کی تشکیل میں مدد دے رہا ہے تو ہمارا ساتھ دیں۔ سپورٹ کے لئے اس لنک پر کلک کریں