ناروے اور سویڈن میں پاکستانی مصنوعات کی نمائش


norway sweedenایف پی سی سی آئی کے تحت ستمبر 2016میں ناروے اور سویڈن میں پاکستانی مصنوعات کی سنگل کنٹری نمائش منعقد کی جائے گی۔
فیڈریشن ہاو¿س سے جاری بیان کے مطابق ایف پی سی سی آئی کی فیئر ایگزی بیشن اور ڈیلی گیشن کمیٹی کے چیئرمین عبدالرحیم جانو نے ناروے کے دورے میں پاکستانیوں سے ملاقات میں اعلان کیا کہ پاکستان ستمبر 2016میں ناروے میں تعینات پاکستانی سفارتخانہ اور اسلام آباد میں ناروے کے سفارتخانہ کے تعاون سے ناروے میں سنگل کنٹری نمائش کا اہتمام کرے گا۔
جس میں تمام برآمدی شعبوں کی نمائندگی ہوگی اور پاکستان کے معروف و ممتاز تاجر شرکت کریں گے خصوصاً تاجر خواتین کی شرکت کی حوصلہ افزائی کی جائے گی۔ انہوں نے بتایا کہ اوسلو کے بعد ایک دن کے لیے گوتھم برگ میں بھی نمائش کا اہتمام کیا جائے گا، اس دوران اعلیٰ اختیاراتی وفد صدر ایف پی سی سی آئی عبدالرو¿ف عالم کی قیادت میں ناروے اور سویڈن کا دورہ کرے گا۔
علاوہ ازیں عبدالرحیم جانو نے ناروے، سویڈن اور جرمنی کے چیمبرز آف کامرس کے ارباب اختیار سے ملاقات کی اور انہیں ایف پی سی سی آئی کے زیر اہتمام 18تا 22 اگست کو منعقد ہونے والے پاکستان انٹرنیشنل ٹریڈ فیئر میں شرکت کی خصوصی دعوت دی جو انہوں نے قبول کرلی۔
ان کی پاکستان واپسی پر ایف پی سی سی آئی کی جانب سے ان تمام چیمبرز کو باضابطہ دعوت نامہ ارسال کیا جائے گا، اس کے علاوہ ان تمام چیمبر کو الگ پویلین دیا جائے گا تاکہ وہ اپنے اپنے ممالک کی مصنوعات کی نمائش کر سکیں۔ واضح رہے کہ ایف پی سی سی آئی ملکی تاریخ میں پہلی مرتبہ 18تا 22 اگست کو بین الاقوامی طرز کی نمائش پاکستان انٹرنیشنل ٹریڈ فیئر ایکسپو سینٹر کراچی میں منعقد کریگا جس کے افتتاح کے لیے صدر مملکت ممنون حسین سے درخواست کی جائے گی۔
اس نمائش میں ملک بھر کی کاروباری برادری سٹال لگائے گی اور دوران نمائش خرید و فروخت کی بھی سہولت ہوگی، نمائش میں یورپی یونین ممالک کے علاوہ بھارت، بنگلہ دیش، سری لنکا، انڈونیشیا، ملائیشیا، سنگاپور، سعودی عرب، ایران اور افغانستان سے بھی تاجروں کے وفود شرکت کریں گے ،نمائش میں رائس ایکسپورٹرز ایسو سی ایشن آف پاکستان کو بھی خصوصی پویلین دیا جائے گا۔


Comments

FB Login Required - comments