سب سے زیادہ گنجائش والی یو ایس بی تیار


\"\"اب تک کی سب سے زیادہ گنجائش والی یوایس بی اب بازار میں فروخت کے لیے پیش کردی گئی ہے جس کی گنجائش ایک اور دوسرے ماڈل کی گنجائش 2 ٹیرابائٹس کے برابر ہے۔
اب سے 16 برس قبل اولین یوایس بی فلیش ڈرائیوز جب مارکیٹ میں آئیں تو ان کی گنجائش 8 میگا بائٹ (ایم بی) تھی۔ وقت کے ساتھ ساتھ ان کی گنجائش بڑھتی رہی اور اب دو ٹیرابائٹس تک جاپہنچی ہے۔
کنگسٹن ڈیٹا ٹریولر ٹیرابائٹ یوایس بی کا بیرونی خول جست کے آمیزے پر مشتمل ہے جس میں 70 گھنٹے کی 4 کے ویڈیو سماسکتی ہے۔ یہ گنجائش سب سے پہلی بنائی جانے والی 8 ایم بی کی یوایس بی سے 262 ہزار گنا زیادہ ہے۔ فی الحال اس میں ڈیٹا ٹرانسفر کی شرح بیان نہیں کی گئی ہے لیکن اس میں یو ایس بی 3.1 کا آپشن موجود ہے جو یقینا بہت تیزی سے ڈیٹا منتقلی ممکن بناتا ہے۔
اگلے ماہ سے ایک اور دو ٹیرا بائٹ یوایس بی کی باقاعدہ فروخت شروع ہوجائے گی لیکن کنگسٹن کے مطابق اس کی قیمت معمولی نہیں اور اندازہ ہے کہ ایک ٹیرابائٹ یوایس بی فلیش ڈرائیو 2700 ڈالر یا قریباً پاکستانی 28 ہزار روپے میں فروخت کی جائے گی۔

image_pdfimage_print

Comments - User is solely responsible for his/her words

اگر آپ یہ سمجھتے ہیں کہ ”ہم سب“ ایک مثبت سوچ کو فروغ دے کر ایک بہتر پاکستان کی تشکیل میں مدد دے رہا ہے تو ہمارا ساتھ دیں۔ سپورٹ کے لئے اس لنک پر کلک کریں