پاناما سے پاگل ہونے والی حکومت کے دن گنے جاچکے، مولابخش چانڈیو


\"\"

حیدرآباد میں خطاب کرتے ہوئے  مولا بخش چانڈیو کا کہنا تھا کہ پاناما نے وفاقی حکومت کو  پاگل کردیا ہے یہی انہیں گھربھیجے گا اب ان کے دن گنے جا چکے ہیں۔ ان کا کہنا تھا کہ  یہ مسافر حکومت ہے اس کے اختتام پذیر ہونے کے دن آگئےہیں اور مسلم لیگ (ن) نے اپنے طور پر جانے کی تیاری کرلی ہے۔

مولا بخش چانڈیو کہنا تھا کہ حکومت اخلاقی جوازکھو بیٹھی ہے پورے ملک کا بجٹ صرف لاہورپرخرچ کردیا گیا ،پنجاب میں لوگوں کو سرعام لوٹا اور مارا جارہا ہے، عوام پرحیسکوکےمظالم جاری ہیں اور کوئی پوچھنے والانہیں، مسلم لیگ(ن) کی ہر اسکیم ناکام ہو گئی ہے، نوازشریف نے سپرپائی وے کے صرف 70کلومیٹرکا افتتاح کیا اور ڈھول بجاکرچلےگئے۔ ان کے کسی وزیر کو گالیاں دینے کے علاوہ کچھ نہیں آتا جب کہ میٹھے لہجے والے پرویزرشید بھی شعلے برسا رہے ہیں۔

رہنما پیپلزپارٹی نے کہا کہ ہم افراتفری کی کیفیت سے بچنا چاہتےہیں، پیپلز پارٹی نفرتوں پر یقین نہیں رکھتی ہماری جانب سے صرف بلاول بھٹوزرداری کے4 مطالبات کی جدوجہد چل رہی ہے۔


Comments

'ہم سب' کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ کمنٹ کرنے والا فرد اپنے الفاظ کا مکمل طور پر ذمہ دار ہے اور اس کے کمنٹس کا 'ہم سب' کی انتظامیہ سے کوئی تعلق نہیں ہے۔