راولپنڈی میں رینجرزآپریشن کے دوران غیرقانونی گیٹ وے ایکسچینج پکڑا گیا


راولپنڈی کے علاقے پیرودہائی میں رینجرزکے کومبنگ آپریشن نے پولیس کارکردگی کا پول کھول دیا، علاقے میں پولیس کی جانب سے کئے گئے سیکڑوں سرچ آپریشنزکاغذی کارروائی نکلے۔ رینجرزنے جمعرات اورجمعے کی درمیانی شب کومبنگ آپریشن کے بدنام زمانہ ملزم گلاب زرخان کے ڈیرے پر بھی چھاپہ مارا اورکارروائی کے دوران ڈیرے سے غیر قانونی گیٹ وے ایکسچینج پکڑ لیا گیا۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ غیرقانونی گیٹ وے ایکسچینج پی ایس ایل اور بین الاقوامی کرکٹ میچزپرجوا اورحوالہ و ہنڈی کے لیے استعمال کیا جاتا تھا، اس کے علاوہ یہاں سے ہی بے نظیر انکم سپورٹ کے جعلی میسجز کے ذریعے سادہ لوح لوگوں سے رقم ہتھیائی جاتی تھی۔ اس کے علاوہ آپریشن کے دوران 9 پستول اورایک ایس ایم جی بھی برآمد کر لی گئی جسے تھانہ پیر ودہائی منتقل کردیا گیا ہے۔

واضح رہے کہ پولیس نے اس سے قبل علاقے میں سیکڑوں آپریشن کئے لیکن درحقیقت گلاب زرخان کے خوف سے پولیس کبھی ڈیرے میں داخل نہیں ہوسکی اورنا ہی علاقے میں متعدد آپریشنز کے دوران ایکسچینج پکڑسکی تھی۔


Comments

'ہم سب' کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ کمنٹ کرنے والا فرد اپنے الفاظ کا مکمل طور پر ذمہ دار ہے اور اس کے کمنٹس کا 'ہم سب' کی انتظامیہ سے کوئی تعلق نہیں ہے۔