جنرل قمر باجوہ کا نواز شریف کو فون: کلثوم نواز کی صحت یابی کے لئے نیک تمنائیں


آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نےسابق وزیراعظم میاں محمد نوازشریف سے فون پر رابطہ کرکے بیگم کلثوم نواز کی خیریت دریافت کی ہے۔ آئی ایس پی آر کے مطابق آرمی چیف نے نوازشریف سے بیگم کلثوم نوازکی خیریت دریافت کی اور ان کی جلد صحتیابی کے لیے نیک تمناؤں کااظہار کیا۔

واضح رہے کہ سابق وزیر اعظم نواز شریف کی اہلیہ بیگم کلثوم نواز ان دنوں لندن میں ہیں جہاں ڈاکٹرز نے ان کے گلے میں کینسر کی تشخیص کی ہے اور کہا ہے کہ وہ بلاتاخیر اس کا علاج کرائیں۔

ڈاکٹرز کے مطابق ان کا کینسر قابل علاج ہے اور علاج بھی پیچیدہ نہیں ہوگا، یہ بھی معلوم ہوا ہے کہ ڈاکٹرز نے ان کے علاج کے متعدد آپشنز پر غور کیا اور اتفاق کیا کہ سرجری اور ریڈی ایشن تھراپی استعمال نہیں کی جائے گی اور کیموتھراپی کے ذریعے مرض کا علاج کیا جاسکتا ہے۔

سابق وزیراعظم کی اہلیہ قومی اسمبلی کے حلقہ این اے 120 کے ضمنی انتخاب کے لئے مسلم لیگ (ن) کی امیدوار بھی ہیں۔

دوسری جانب پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمن عمران خان نے بھی کلثوم نواز کی جلد صحت یابی کے لئے دعا کی ہے۔ سوشل میڈیا پر پیغام میں چیئرمین تحریک انصاف کا کہنا ہے کہ دعا ہے وہ کینسر جیسے مرض کے خلاف جنگ میں کامیاب ہوں۔


Comments

'ہم سب' کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ کمنٹ کرنے والا فرد اپنے الفاظ کا مکمل طور پر ذمہ دار ہے اور اس کے کمنٹس کا 'ہم سب' کی انتظامیہ سے کوئی تعلق نہیں ہے۔