دہشت گردی کے خلاف جنگ میں پاکستان کے ساتھ ہیں: برطانیہ


bartaniaبرطانیہ نے کہا ہے کہ دہشت گردی اورانتہا پسندی کے خلاف جنگ میں پاکستان کے ساتھ ہیں ،پاکستان کیساتھ مختلف شعبوں میں طویل المدت تعاون کرنا چاہتے ہیں۔
اسلام آباد میں مشیر خارجہ سرتاج عزیزکے ساتھ مشترکہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے برطانوی وزیر خارجہ فلپ ہمنڈ نے کہا کہ برطانیہ پاکستان کے ساتھ تعلقات کو اہمیت دیتا ہے۔ دہشت گردی اورانتہاپسندی کے خلاف جنگ میں پاکستان کے ساتھ ہیں ،پاکستان کیساتھ مختلف شعبوں میں طویل المدت تعاون کرنا چاہتے ہیں۔
برطانوی وزیر خارجہ کا کہنا تھا کہ سچ ہے کہ افغان طالبان پاکستان پرحملے کررہے ہیں۔افغان مہاجرین کے مسئلے سے نمٹنے کے لیے بھرپورکوشش کررہے ہیں۔توقع ہے کہ پاکستان پٹھان کوٹ حملے کی تحقیقات میں پیشرفت کرے گا۔
برطانوی وزیر خارجہ فلپ ہمنڈنے مزید کہا کہ خوش نصیبی ہے کہ خواتین کے عالمی دن کے موقع پر پاکستان کا دورہ کررہاہوں۔شرمین عبیدنے غیرت کے نام پر قتل کے موضوع پر فلم بنائی ہے جسے آسکر ایوارڈ دیا گیا۔پنجاب اسمبلی نے بھی تحفظ خواتین کے لیے بل پاس کیا ہے۔
اس موقع پر مشیر خارجہ سرتاج عزیز نے کہا کہ پاکستان اور برطانیہ کے درمیان تجارت اور انسداد دہشت گردی کے معاملات پربات چیت ہوئی ہے۔مختلف شعبوں میں تعاون پربرطانیہ کے شکرگزارہیں۔


Comments

FB Login Required - comments