عالیہ بھٹ، پرینکا چوپڑا اور دیگر بالی وڈ ستارے کہاں ہیں؟


یہ کہا جاتا ہے کہ بالی وڈ کبھی ٹھہرتا نہیں ہے۔ یہاں کچھ نہ کچھ چلتا رہتا ہے۔ کبھی فلم کی پروموشن اور کبھی کوئی تنازع۔ مختلف قسم کی گپ شپ اور جانے کتنی خبریں۔ یہاں ہم اس طرح کی چھوٹی چھوٹی خبریں پیش کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ شاہ رخ خان کی فلم کمپنی ریڈ چلیز تنازعات میں ہے۔ ممبئی میونسپل کارپوریشن نے ان کے دفتر پر بنی کنٹین کو جمعرات کو گرا دیا۔ میونسپل کارپوریشن نے الزام لگایا ہے کہ کنٹین غیر قانونی طور پر تعمیر کی گئی تھی۔

عامر خان ان دنوں ان کی فلم ’سکرپٹ سپر سٹار‘ کی پروموشن میں مصروف ہیں۔ فلم پروموشن میں بیرون ملک مارکیٹ کا بھی خیال رکھا گیا ہے۔ وہ اس ہفتے کے آغاز میں سنگاپور میں تھے۔ اس فلم کی کہانی ایک گلوکار لڑکی کی طرح ہے جو انٹرنیٹ پر مشہور ہو جاتی ہے۔

سشمتا سین کو کویت اور دبئی سے ان دنوں میں سے کچھ پیشہ ورانہ کام کے سلسلے میں کویت اور دبئی کے دورے پر ہیں۔ حالانکہ ان کے بالی ووڈ کیریئر میں طویل عرصے سے وقفہ آیا ہوا ہے۔ گڈشتہ چھ سات سالوں میں ان کی بڑے پردے پر ان کی اکا دکا فلمیں ہی ریلیز ہوئی ہیں۔

عالیہ بھٹ نے گذشتہ دو سالوں سے بالی وڈ میں بہت کچھ تبدیل کر دیا ہے۔ وہ ماننے لگی ہیں بالی وڈ ہی ایسی چیز ہے جو ہمیشہ موجود رہتی ہے۔ وہ سوال بھی کرتی ہیں کہ آیا لوگ ان کو اسی طرح سر پر بٹھا کر رکھیں گے۔ انھوں نے یہ باتیں نئی دہلی میں منعقدہ ایک مباحثے میں کرن جوہر کے ساتھ کہیں۔

اس وقت کرن نے فلموں پر نہیں بلکہ معیشت پر بات کی۔. یہ نئی دہلی میں منعقدہ عالمی اقتصادی فورم کی میٹنگ تھی۔ کرن نے کہا کہ اسی طرح بالی وڈ میں انٹرول کے بعد فلمیں رفتار پکڑتی ہیں، اسی طرح معیشت موجودہ مالی سال کے دوسرے نصف حصے میں پکڑے گی۔ کرن کے مطابق اس وقت انڈین معیشت میں انٹرول ہے۔

گذشتہ مہینے گلوکارہ آشا بھوسلے 84 سال کی عمر کی ہوئیں۔ انھوں نے بالی وڈ میں راک این رول متعارف کروایا۔ اس ہفتے انھوں نے اپنے موم کے مجسمے کو دہلی کے مادام تساؤ میوزیم میں بے نقاب کیا۔ اس موقع پر انھوں نے اپنی خواہش ظاہر کی کہ ان کے موم کی مجسمہ ایلوس پریسلے اور مائیکل جیکسن کے درمیان رکھا جائے۔

مشہور گلوکار ادت نارائن کے بیٹے آدیتہ نارائن نے بہت عمر کی عمر میں ایک گلوکار شہرت حاصل کر لی ہے۔ اب وہ ایک گلوکار، اداکار اور ٹیلی ویژن میزبان ہیں۔ آدیتہ پچھلے دنوں سرخیوں میں تھے اور وہ بھی ان وجوہات کی بنا پر جو شاید وہ نہیں چاہتے تھے۔ زیادہ سامان کے ساتھ سفر کرنے پر ایک نجی ایئر لائن کمپنی نے جرمانہ کیا تو ایئرلائن کمپنی کے مطابق آدتیہ بحث میں الجھ گئے۔

پرینکا چوپڑا بالی وڈ اور ہالی وڈ میں اپنی پیشہ ورانہ کام کے علاوہ کئی سماجی ذمہ داریاں نبھا رہی ہیں۔ وہ یونیسف کے لیے کام کر رہی ہیں اور اسی سلسلے میں وہ امریکہ میں تھیں۔ اس ہفتے خبر آئی ہے کہ وہ انڈیا کی ’سکل انڈیا‘ مہم میں شامل ہو رہی ہیں۔ اس مہم میں ان کے علاوہ بالی وڈ کے کئی ستارے شامل ہیں۔ (ذرائع: خبررساں ادارے)


Comments

'ہم سب' کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ کمنٹ کرنے والا فرد اپنے الفاظ کا مکمل طور پر ذمہ دار ہے اور اس کے کمنٹس کا 'ہم سب' کی انتظامیہ سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

بی بی سی

بی بی سی اور 'ہم سب' کے درمیان باہمی اشتراک کے معاہدے کے تحت بی بی سی کے مضامین 'ہم سب' پر شائع کیے جاتے ہیں۔

british-broadcasting-corp has 575 posts and counting.See all posts by british-broadcasting-corp