بل گیٹس اور ملنڈا کی طلاق

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

بل گیٹس اور ان کی اہلیہ ملنڈا کے درمیان طلاق کا سن کر مجھے ایسے لگا جیسے دونوں پشتو کے ملنڈا (مزاح ) کر رہے ہیں۔ کیونکہ بڑے خوشگوار موڈ میں دونوں ایک دوسرے سے الگ ہو گئے۔ لیکن جب تفصیل سنی تو پھر مجھے ملنڈا سے زیادہ ملنڈا بڑی بڑی نظر آنے لگی۔ مغرب کے طور طریقے اطوار سب بہت سائنتفک ہیں۔ دو دونی چار کی طرح واضح ہیں۔ ہماری طرح تو نہیں کہ پہلے رشتہ ملنا مشکل ہوتا ہے پھر رشتہ نبھانا اس سے مشکل تر۔ پھر تعلقات اگر اچھے ہوئے تو صبر و شکر سے گزر بسر آپس میں کر لیں گے۔

لیکن اگر تعلقات اچھے نہ ہوئے، مزاج آشنائی یا دیگر وجوہات آڑے آئے تو پھر مجبوراً ایک دوسرے کو برداشت کریں گے اس امید پر کہ کبھی حالات ٹھیک ہوجائیں گے تو آہستہ آہستہ مزاج آشنائی کے ساتھ ساتھ دیگر مسائل بھی سدھر جائیں گے۔ لیکن اس امید اور آس کے سہارے حالات اس نہج پر پہنچ جاتے ہیں کہ پھر واپسی ممکن ہی نہیں ہوتی۔ آئے دن جھگڑا، فساد، مار کوٹائی، روٹنا منانا، میکے جانے آنے کا چل چلاؤ، دھمکیاں، رشتہ داروں کی بیچ بچاؤ اور صلح صفائی لیکن آخر میں بات کورٹ کچہری تک ہی پہنچ جاتی ہے اور پھر دونوں میں سے کوئی بھی صلح صفائی کے لئے تیار نہیں ہوتا کیونکہ کورٹ کچہری تک جو ایک دوسرے کو گھسیٹا ہے۔

کیونکہ ہمارے ہاں تو کورٹ کچہری شرفاء کے لئے نہیں بلکہ بدمعاش لوگوں کی آماجگاہ تصور کیا جاتا ہے، حالانکہ کورٹ کچہری آتا ہی شریف بندہ ہے، جو قانون ہاتھ میں نہیں لیتا بلکہ وہ قانون کو اپنا ہاتھ تھما دیتا ہے۔ پھر خرچے یا نان و نفقہ کا کیس، خلع کا کیس، حق مہر کا تنازعہ، جہیز کے سامان کا رولا، بچوں کی کسٹڈی اور اخراجات کا مسئلہ۔ اس میں دونوں اتنے تھک جاتے ہیں کہ آخر میں پھر وہ تھکے ہوئے کیک باکسنگ کے ریسلرز یا دو لڑتے مرغوں کی طرح صرف ایک دوسرے کو ضرب لگانے کے بجائے گلے ملتے ہیں یا پھر صرف چونچ لڑاتے ہیں اس آسرے پر کہ لڑانے والے مالک اب گود میں لے لیں گے، اب اپنے دونوں ہاتھوں میں سمیٹ لیں گے ورنہ بھاگنا تو کہیں گیا ہی نہیں۔ ہم تو ۂاں کے عادی ہیں اس لئے بل گیٹس اور ملنڈا کا یہی طریقہ ملنڈا ( مزاح ) سہ لگا۔ آئے دیکھتے ہیں کہ بل گیٹس اور ملنڈا نے کیسے ایک دوسرے سے طلاق یا علیحدگی کا یہ کٹھن مرحلہ آرام سکون اور خندہ پیشانی سے سر کیا۔

شادی کے 27 سال بعد ارب پتی بل اور ملنڈا گیٹس نے سوشل میڈیا پر اعلان کیا ہے کہ وہ طلاق لے رہے ہیں۔

مائیکرو سافٹ کے بانی بل گیٹس نے ٹویٹر پر ان کے اور ان کی اہلیہ، ملنڈا گیٹس کے مابین اس فیصلے کا اعلان کیا تھا کہ وہ طلاق دینے والے ہیں۔ بل گیٹس جنہوں نے 1975 میں پال ایلن کے ساتھ ایک گیراج میں مائیکرو سافٹ کا آغاز کیا تھا، وہ 130 بلین ڈالر کی مجموعی مالیت کے ساتھ دنیا کے چوتھے امیر ترین شخص بن گئے تھے۔

گیٹس جن کی عمر 65 سال ہے، نے پیر، 3 مئی 2021 کو ٹویٹ کیا، کہ وہ اور ان کی اہلیہ ملنڈا، جن کی عمر 56 سال ہے، ایک دوسرے سے طلاق لے رہے تھے۔ 31 سال کی عمر میں، بل گیٹس نے 1987 میں زندگی کے اپنے پہلے ارب ڈالر کمائے تھے۔

بزنس ڈنر میں ایک دوسرے کے ساتھ بیٹھنے کے بعد ، بل نے 1987 میں نیو یارک میں ملنڈا سے بھی ملاقات کی۔ اس کے بعد اس نے اس سے شادی کرنے یا نہ کرنے پر بحث کی۔ ملنڈا کے مطابق اس نے شادی کے نقصان کی فہرست کے لئے ایک وہائٹ ​​بورڈ کا استعمال بھی کیا۔ تاہم، جنوری 1994 میں، بل نے ملنڈا سے ہوائی جزیرے لنائے کے گالف کورٹس میں شادی کی۔ ان کے ساتھ تین بچوں، جینیفر، روری اور فوبی پیدا ہوئے۔ ملنڈا نے بل کی جدوجہد کے بارے میں بات کی ہے کہ وہ کنبہ سے کام الگ کریں اور کس طرح اسے توازن حاصل کرسکیں گے۔ ”ہمارے تعلقات پر بہت ساری سوچ و فکر اور بہت سارے کام کے بعد ، ہم نے اپنی شادی کو ختم کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔“ پچھلے 27 سالوں میں، ہم نے تین ناقابل یقین بچوں کی پرورش کی ہے اور ایسی فاؤنڈیشن بنائی ہے جو پوری دنیا میں کام کرتی ہے تاکہ تمام لوگوں کو صحت مند، پیداواری زندگی گزارنے کے قابل بنایا جاسکے۔

ہم اس مشن پر اپنے اعتماد کو جاری رکھے ہوئے ہیں اور فاؤنڈیشن میں مل کر اپنے کام کو جاری رکھیں گے، لیکن ہمیں مزید یقین نہیں ہے کہ ہم اپنی زندگی کے اگلے مرحلے میں ایک جوڑے کی حیثیت سے مل کر ترقی کر سکتے ہیں۔

”جب ہم اس نئی زندگی کو چلانے لگیں گے تو ہم اپنے کنبے کے لئے جگہ اور رازداری کے لئے کہتے ہیں۔“ طلاق کا اعلان کوویڈ ہیلتھ کیئر ایونٹ میں ان کے آخری مجازی عوامی ظہور کے بعد ہے۔

اس جوڑی کے بل اور ملنڈا گیٹس فاؤنڈیشن کو 2020 میں دنیا بھر میں کوویڈ 19 ویکسین کی ترقی، پیداوار اور تقسیم پر مرکوز کیا گیا ہے۔

بل اور ملنڈا دونوں دینا دینے کے عہد کا حصہ ہیں جو دنیا کے امیر ترین لوگوں کا ایک گروہ ہے جس نے عہد کیا ہے کہ وہ اپنی کم از کم نصف آمدنی، خیرات کو دے گا۔

اس دوران ملنڈا کا کہنا تھا کہ ”ہم ابھی زندگی کے ایک ایسے مقام پر پہنچ گئے ہیں جہاں بل اور میں دونوں زیادہ سے زیادہ چیزوں کے بارے میں ہنس سکتے ہیں۔“

اس بات کا کوئی اندازہ نہیں ہے کہ اگر ان کی شادی کے دوران کوئی غیر معمولی معاہدہ کیا گیا ہو جو ان کی دولت کو تقسیم کرنے میں مدد فراہم کرے۔ یہ طلاق تاریخ میں سب سے مہنگی طلاق ہوگی لیکن شاید یہ سب سے مہنگی نہیں ہوگی۔ اب تک کی سب سے مہنگی طلاق ایمیزون کے بانی جیف بیزوس کی ہے جس نے اپنی اہلیہ میک کینزی کے ساتھ b 2019 بلین کی رقم تقسیم کی تھی۔ اس کے بعد لارن سانچیز کے ساتھ ان کے تعلقات کا تعاقب ہوا۔

ملنڈا اور بل گیٹس، جو مشہور مخیر حضرات ہیں، نے پیر کے آخر میں اعلان کیا کہ انہوں نے اپنی 27 سالہ شادی کو ”ختم کرنے کا فیصلہ کیا ہے“ ۔

مائیکرو سافٹ کے شریک بانی نے اپنے ٹویٹر اکاؤنٹ پر اعلان کیا، ”ہمارے تعلقات پر بہت ساری سوچ و فکر اور بہت سارے کام کے بعد ، ہم نے اپنی شادی ختم کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

بل گیٹس اور ان کی اہلیہ ملنڈا، جنہوں نے دنیا کی سب سے بڑی رفاہی فاؤنڈیشن کا آغاز کیا، نے کہا کہ وہ بل اینڈ ملنڈا گیٹس فاؤنڈیشن میں مل کر کام کرتے رہیں گے۔

انہوں نے کہا کہ ہم اس مشن پر اپنے اعتماد کو جاری رکھے ہوئے ہیں اور فاؤنڈیشن میں مل کر اپنے کام کو جاری رکھیں گے، لیکن ہمیں مزید یقین نہیں ہے کہ ہم اپنی زندگی کے اگلے مرحلے میں ایک جوڑے کی حیثیت سے مل کر ترقی کر سکتے ہیں۔ ہم اپنی فیملی کے لئے جگہ اور رازداری کے لئے دعا گو ہیں جب ہم اس نئی زندگی پر گامزن ہو جاتے ہیں۔

پچھلے سال، بل گیٹس، جو پہلے دنیا کے امیر ترین شخص تھے، نے کہا تھا کہ وہ انسان دوستی پر توجہ دینے کے لئے مائیکروسافٹ کے بورڈ سے سبکدوش ہو رہے ہیں۔

گیٹس 2000 تک مائیکرو سافٹ کے سی ای او رہے تھے اور اس کے بعد آہستہ آہستہ اس نے 1975 میں پال ایلن کے ساتھ جس کمپنی کا آغاز کیا تھا اس میں اپنی شمولیت کو آہستہ آہستہ کم کر دیا ہے۔ انہوں نے 2008 میں مائیکروسافٹ میں یومیہ کردار سے الگ ہو کر 2014 تک بورڈ کے چیئرمین کی حیثیت سے خدمات انجام دیں۔ اب یہ دونوں میاں بیوی کی حیثیت سے نہیں بلکہ ایک بزنس پارٹنر کی حیثیت سے باقی ماندہ زندگی گزاریں گے اور ہو سکتا ہے ہم یہاں یہ تبصرے بھی شروع کریں کہ یہ لوگوں کی ان کو بد دعا لگی جو کرونا کی وجہ سے لوگوں میں سماجی دوری لانا چاہتے تھے مکافات عمل دیکھ خود اس کا شکار ہوئے۔ توبہ ربا توبہ!

Comments - User is solely responsible for his/her words

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *